Příprava na pracovní pohovor 

a assessment centrum

Díky ohromnému přesahu, který už dnes máme, jsme schopni klientům ukázat možnosti, o kterých by jinak ani nevěděli.

Víme, co daná práce obnáší a co v jednotlivých oborech funguje. Když náhodou ne, vždy víme, koho se na to zeptat.

Díky tomu se nám daří dostat lidi na pozice, pro které mají nadání a potenciál být v dané činnosti dobří ne-li nejlepší.

Pomůžeme vám najít i získat tu nejlepší pracovní nabídku!

Zkontrolujeme váš životopis

Okem personalisty i šéfa zhodnotíme váš životopis.

Návod na dokonalý motivační dopis

Ukážeme vám jak na to.

Posoudíme vaše předpoklady

Budete vědět, jaké jsou vaše silné stránky a profesní předpoklady.

Pohovor zvládnete levou zadní

Všechno si u dobrého kafíčka vyzkoušíte.

Ušetříme vám čas

Ukážeme vám, kde a jak hledat práci pro váš obor.

Dodáme vám sebevědomí

To je naše specialita!

Ušetříme vám peníze

Ano, zaplatíte za konzultaci, ale díky přípravě dřív najdete novou práci.

Nebudete v tom sami

Budeme vašim parťákem, dokud tu práci nenajdete!
Kariérní poradenství
1300 Kč
Probereme spolu vše, co budete potřebovat.
Umíme pomoct i ve velmi obtížných situacích.
Pomůžeme vám zorientovat se na trhu práce.
Poradíme, kde hledat vhodné pracovní nabídky
Ujasníte si, kdo jste, co chcete, co můžete na trhu nabídnout a naučíme vás, jak to odprezentovat.
Projdeme životopis, portály, LinkedIn, pohovor - zkrátka vše, co budete potřebovat.
Chci se objednat
Cena je uvedena za 60 minutovou konzultaci. Konzultace obvykle trvá 1,5 - 2 hodiny.

Přípravu na pohovor i assessment centrum umíme poskytnout i online

Uplatněte u nás benefity...

0
Rok založení
0
Počet zaměstnanců
0
Šálků kafe
0
Let zkušeností v oboru

Na konzultacích se potkáte

Kariérní konzultantka, mentorka, lektorka a zakladatelka

Petra Matušincová

Roky připravuji naše klienty na přijímací pohovory a právě díky tomu se s vámi můžu podělit o své zkušenosti a naučit vás, jak se k pohovoru dostat, jak uspět a vyjednat si požadované podmínky spolupráce.

Každý rok se se mnou můžete potkat na veletrhu práce Profesia days, kde pravidelně přednáším.

Jsem aktivním mentorem a zároveň menteem v prestižním MasterMind klubu, kde se pravidelně setkávám s majiteli a CEO úspěšných firem a konzultuji s nimi náborové strategie.

Role v týmu:

Konzultace, příprava na pohovor, příprava na AC100%
Přednášky, školení, webináře100%
Koordinuji všechny zakázky, ručím za vaši spokojenost100%

Externí image & LinkedIn konzultantka

Sandra Brožová

Pokud potřebujete být víc vidět a dobře zapůsobit, u Sandry jste v nejlepších rukou. Pomůže vám nastavit LinkedIn jak pro účely hledání práce, pro zisk zajímavých zakázek, tak pro obchodní účely.

Jak se obléct na pracovní pohovor nebo důležitou business schůzku? S vytvořením vaší image v kanceláři i na LinkedIn vám Sandra ráda pomůže.

Role v týmu:

Konzultace a nastavení LinkedIn100%
Příprava na AC - hodnotitel100%

Na co se nás často ptáte?

Jak to funguje?

Napište nám, jakou práci hledáte a s čím byste potřebovali pomoct. Domluvíme si termín setkání případně Skype konzultaci. Obsah přizpůsobíme tomu, co nejvíc potřebujete řešit. Můžeme se věnovat tvorbě CV a motivačního dopisu. Můžeme projít inzeráty nebo otázky, které vás mohou potkat na pohovoru.

Jak probíhá schůzka?

Sejdeme se u nás v kanceláři. S sebou si nic brát nemusíte, všechno dostanete včetně dobré kávy, čaje, ledového čaje, nebo džusu. Coca Colu máme taky. V příjemné atmosféře probereme všechno, co budete potřebovat. Nemusíte se ničeho bát, naše schůzka má k pohovoru hodně daleko. 🙂

Jak dlouho konzultace trvá? Je jednorázová, nebo musím přijít víckrát?

Velmi záleží, co všechno chcete řešit. Nejčastěji trvá 2,5 hodiny a klientům obvykle stačí jedno sezení. Samozřejmě je možnost přijít víckrát, pokud budete potřebovat. Příprava na AC trvá cca 120 minut.

Co bude potom?

Dostanete čokoládu na cestu. Rádi zůstáváme s našimi klienty v kontaktu až do doby, než najdou práci. Průběžně si píšeme, voláme a konzultujeme vše, co potřebujete. 🙂

Nejsem z Prahy, můžeme si zavolat přes Skype?

Ano, můžeme. Při objednávce prosím napište do poznámky, že máte zájem o Skype konzultaci. PS: Kafíčko si bohužel budete muset uvařit sami. 🙂

Assessment centrum

Příprava na AC funguje tak, že nám napíšete, na jakou pozici se hlásíte, ideálně pošlete odkaz na inzerát. Podle toho, jaké jsou klíčové požadavky na danou pozici a o jakou firmu se jedná, jsme schopni odhadnout, jaké typy úkolů vás pravděpodobně potkají. Ty pro vás připravíme a spolu si je vyzkoušíme. Dostanete i zadání pro náboráře, abyste věděli, podle čeho a jak vás budou hodnotit.

Ve firmě už pracuji a čeká mě AC pro postup na vyšší pozici.

Poslední dobou se často setkáváme s interním AC (ve firmě už pracujete a při přestupu na jinou pozici vás čeká AC). Tato metoda se často využívá pro pozice v top managementu. Úkoly a modelové situace jsou podobné. AC je ale založeno na trošku jiném principu. Ano, také vás na takové AC umíme připravit.

Co když se mi konzultace nebude líbit?

Samozřejmě se může stát, že si nějak nesedneme. Konzultaci proto můžete během prvním 15 minut ukončit a nic neplatíte. 🙂

Můžu s sebou vzít děti?

Ano, máme dětský koutek. 🙂

Můžu vaše služby hradit přes program Benefit Plus?

Ano, platba přes program Benefit Plus je možná. Pokud vám zaměstnavatel nabízí jiné benefity na vzdělávání nebo osobní rozvoj, kontaktujte nás a my ověříte, zda je možné benefity na naše služby uplatnit.

Výsledky naší práce

Díky za skvělou podporu. Dostalo se mi od Vás profesionálních a komplexních služeb především se zohledněním aktuálních požadavků z trhu práce, byla ve vás velká podpora, člověk zůstal sám sebou přesto se v této situaci (hledání práce) necítil sám; konstruktivní kritikou a zohlednění navrhovaných změn se opravdu rapidně zvýšili % oslovení na účast na job-interwievs. A dnes po měsíční spolupráci můžu hlásit, pracovní smlouva podepsána, takže nejeden palec nahoru, paní Matušincová.
OlgaCategory manager
Velmi profesionální, lidský přístup. Trpělivě odpovídali na mé dotazy, otázky. Vytvořený životopis a motivační dopis je na velmi vysoké úrovni a doopravdy odpovídá kvalifikaci a požadavků uchazeče na konkrétní pracovní pozici. Kdo hledá profesionální HR a kariérní poradenství jste na správném místě. Doporučuji.
VítězslavProduktový manažer
Dobry den, jen chci informovat, ze jsem behem tydne absolvovala 6 pohovoru a 4 z toho vyhrala. Takze 12.10. nastupuji do noveho zamestnani a vam dekuji za vse a hlavne psychickou podporu😊.
Lenkaobchodní ředitelka, Přerov
Dobrý den, Petro, zázraky se dějí a to díky Vám, dneska mi jen hodinu po odeslání přišlo pozvání na pohovor do té jazykové školy. Mám takovou radost, že během jednoho dne mohu na tři pohovory... Děkuji a snad to vše zvládnu, bylo by to skvělé. 🙂 Pozvání mám do obou jazykových škol a na jednoho obchodního zástupce pojišťovny. Krásný večer a ještě jednou děkuji!
MarkétaPrůvodkyně a koordinátorka společenských akcí
Dobrý den Petro, mám pro Vás dobrou zprávu, absolvoval jsem druhé kolo pohovoru u společnosti XY a dnes mi dali vědět, že by rádi se mnou spolupracovali. Navíc jsem včera absolvoval první kolo dalšího pohovoru u jiné firmy, takže je vidět, že Vaše pomoc s je opravdu úspěšná a já Vám moc za to děkuji!
Petrspecialista zákaznické péče, Praha
Společnosti Mám pohovor a Petry Matušincové jsem si všimla na sociálních sítích už během své minulé práce. To jsem ještě netušila, jak moc jí budu potřebovat … V mé pracovní kariéře došlo k náhlé změně a nevěděla jsem co dál. Moje CV bylo rozsáhlé a i přes všechny zkušenosti se mi nedařilo napsat životopis nově a zajímavě. Nakonec jsem se obrátila právě na Petru. Vše jsme osobně probraly a následně mi navrhla nový životopis a motivační dopis. To mi značně pomohlo a dnes už se těším do nové práce. 🙂
JanaHR manažerka
Měla jsem to štěstí se seznámit osobně s lidmi z kariérní poradny na Veletrhu příležitostí Profesia Days. Všichni konzultanti mě oslnili svoji profesionalitou a příjemným přístupem s cílem pomoci jak postupovat při pohovoru, zpracovat správně životopis, aby na první pohled zapůsobil, a neskončil v koši, i jak napsat motivační dopis. Děkuji paní Gajdušekové, paní zakladatelce Matušincové i celému týmu za podporu a pomoc k dosažení práce svých snů!
MonikaFakturantka
Chtěla bych touto cestou poděkovat týmu Petry Matušicové, společnosti Mám pohovor. Řeším změnu zaměstnání a přestože mám bohaté zkušenosti v oboru, praxi a vysokoškolské vzdělání, tak se žádné nabídky práce nehrnuly. Už jsem přestávala věřit, že vůbec něco najdu. Požádala jsem tedy o posouzení životopisu a radu jak upravit a zaujmout personalisty. Oceňuji rychlou reakci, komunikativnost a cenné rady. Doporučuji všem, po úpravě se mi ozvalo již několik společností.
KateřinaManažerka