Co napsat do životopisu o mně

Představení sebe sama vzor

Lámete si hlavu, jak se krátce představit v životopisu? Pomohly by vám konkrétní ukázky a příklady? Zpracovali jsme pro vás několik ukázkových představení, které zaujmou každého personalistu.

Proč je dobré napsat do CV něco o sobě? Krátké představení v úvodu životopisu může personalistovi pomoct utvořit si komplexnější představu o vaší osobě. Pokud měníte zaměření nebo obor, ve kterém jste doposud působili, krátké představení pomůže objasnit otázky, které má personalista v hlavě.

Šablona životopisu ke stažení zdarma

Jak napsat pár slov o sobě

Pokud se chystáte napsat pár slov o sobě do životopisu, je důležité zaměřit se na klíčové informace, které jsou pro budoucího zaměstnavatele relevantní. Nepopisujte tedy celou svou profesní dráhu. Vypíchněte pouze ty zkušenosti a dovednosti, které souvisí s pozicemi, o které se plánujete ucházet.

Co napsat do životopisu

Zaměřte se na vaše silné stránky a dosažené úspěchy. Zmiňte konkrétní dovednosti a výsledky, kterých jste dosáhli ve své kariéře. V neposlední řadě můžete přidat něco osobního, co vás motivuje nebo co vás zajímá mimo pracovní oblast. To pomůže zaměstnavateli získat představu o vaší osobnosti.

Pamatujte, že stručnost je klíčová. Představení v životopisu by mělo poskytnout dostatečný přehled o vašem profesním profilu, aniž by bylo příliš dlouhé nebo obsahovalo zbytečné informace.

Jak se představit vzor

Administrativní pozice

Svou práci vždy odvádím nejlépe, jak umím. K plnění svěřených úkolů přistupuji odpovědně a systematicky. V dokumentech umím vytvořit potřebný systém a přehled. Mám ráda činnosti, při kterých musím přemýšlet, hledat souvislosti a logiku. Ráda bych našla pracovní příležitost, která mi poskytne možnost, naučit se něco nového a posunout se dál.
Během svého kariérního růstu jsem získal silné schopnosti v oblasti administrativních prací. Mým cílem je poskytovat vynikající podporu týmu a zajistit, aby každodenní administrativní operace probíhaly hladce a efektivně. Jsem motivovaný a vždy se snažím přinést svou energii a nasazení do každého projektu, na kterém pracuji.
Jsem ráda oporou ostatním a mám silný smysl pro povinnost. Nepotřebuji podrobné instrukce, práci si umím najít sama. Zkušenosti mě naučily organizaci a prioritizaci. Umím vytvářet podporující pracovní prostředí a ideální podmínky pro práci mých kolegů. Jsem profesionálka na kterou se můžete spolehnout.
Jak uspět na pracovním pohovoru ebook ke stažení

Pracovní pohovor otázky a odpovědi

Čeká vás pracovní pohovor a nechcete nic podcenit?

Do 46 stran jsme pro vás sepsali všechny záludné otázky, s kterými se na pohovoru běžně setkáte.

V ebooku najdete vysvětlení, proč se vás na to ptají a jakou očekávají odpověď. Poradíme vám také, jak si říct o požadovanou mzdu.

Životopis o mně

Zákaznický servis

Za svou kariéru jsem nasbírala zkušenosti z různých oblastí: práce s hotovostí na pokladně, v zákaznickém servisu a v administrativě. Ve volném čase jsem své znalosti prohloubila o účetnictví a personalistiku. K plnění svěřených úkoů přistupuji odpovědně a systematicky. Hledám stabilní zaměstnání, ve kterém budu moci rozvíjet své dosavadní schopnosti a zkušenosti.
Během své kariéry jsem měl tu čest pracovat s různými typy lidí a získat tak cenné dovednosti ve vytváření pozitivních zákaznických zážitků. Snažím se být vždy pozorný a naslouchat potřebám zákazníků, abych mohl efektivně a profesionálně řešit jejich otázky a problémy. Mým hlavním cílem je zajišťovat vysokou úroveň spokojenosti zákazníků prostřednictvím rychlého a přesného poskytování informací a podpory. Mám dobře vyvinuté komunikační schopnosti a umím se vypořádat s různými situacemi.

Návrat z rodičovské dovolené

Jak napsat motivační dopis po mateřské dovolené
Téměř celou svoji kariéru se pohybuji v oblasti účetnictví a daní. Po kariérní pauze, kdy jsem se věnovala péči o rodinu (jsem pěstounka), bych se ráda vrátila zpět naplno k účetnictví. K plnění svěřených úkolů přistupuji odpovědně a systematicky. Hledám stabilní zaměstnání, ve kterém budu moci rozvíjet své dosavadní schopnosti a zkušenosti.
Za svou kariéru jsem nasbírala zkušenosti ve specializovaných ekonomických činnostech v oblasti energetiky. Jednalo se o multiskill pozice, což mi přineslo schopnost vnímat věci v širších souvislostech. Osvědčila jsem se na inovativních projektech a při nastavování procesů. Mám schopnost rychle reagovat na změny a ráda pracuji v dynamickém prostředí. Jsem vytrvalá a loajální, svou práci vždy odvádím nejlépe, jak umím. Nyní bych se po RD ráda vrátila naplno zpět do pracovního poměru a hledám novou pracovní příležitost, kde budu moct uplatnit své zkušenosti a dále růst.

Co napsat o sobě do životopisu

Absolvent

Jsem studentkou střední hotelové školy a hledám brigádu na letní měsíce + aktuálně klidně i odpoledne od 14:00 a víkendy. Hledám společnost, kde se i přes všechny nevýhody, budou chtít věnovat juniorovi a společnými silami ze vzájemné spolupráce vytěžíme maximum.

Dovednosti a vlastnosti, které můžete do životopisu k doplnit:

  Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti a jazykovou vybavenost.
 
✔  Schopnost rychle se adaptovat na nové podmínky a změny.
 
  Zodpovědnost, spolehlivost – pokud něco slíbím, tak to splním.
 
  Pozitivní přístup a chuť na sobě pracovat.

HR a personalistika

Jsem vysoce organizovaný, oddaný a diplomatický partner v oblasti HR s cílem zajištění vysoké zaměstnanecké angažovanosti a zdravé firemní kultury. V oblasti HR se pohybuji již 14 let. Mám zkušenosti s rozvojem personálních politik, tvorbou HR strategie, nastavováním cílů a revitalizací HR procesů. Umím přinášet nové myšlenky a inovativní nápady. Hledám řešení, jak manažerům uvolnit ruce. Zaměstnancům dovedu vysvětlit přínos změn a zároveň je motivovat ke změně.

Dovednosti a vlastnosti, které můžete do životopisu k doplnit:

  Zkušenosti se strategickým řízením HR oddělení a nastavováním HR procesů
 
  Velmi dobré vyjednávací a manažerské schopnosti
 
  Znalost mzdové a účetní problematiky, HR marketingu a employer brandingu
 
  Zkušenosti se zaměstnáváním cizinců a znalost pracovněprávní legislativy
 
  Jsem aktivním mentorem a menteem v oblasti HR
 
  Prokazatelné úspěchy v oblastech: nábor a vedení týmů, odměňování a benefity, talent management, onboarding, tvorba adaptačního procesu, školení a vzdělávání lidí.

Co o sobě napsat do životopisu

Za svou kariéru jsem nasbírala zkušenosti převážně v oblasti personalistiky, HR, administrativy a zákaznického servisu, kde jsem se naučila kvalitní péči o klienty. Především jak správně komunikovat s různými typy zákazníků. Tyto dovednosti jsem zúročila například i v oblasti HR a velmi si jich vážím, protože se mi hodí i v běžném životě. Jsem týmově zaměřený člověk, mezi mé silné stránky patří především schopnost vytvářet podporující a empatické prostředí, vzájemné porozumění a synergii uvnitř kolektivu. Díky pracovním zkušenostem v zahraničí disponuji výbornou znalostí anglického jazyka. Práce s lidmi je mi velmi blízká, proto bych se nyní ráda ubírala právě směrem řízení lidských zdrojů a personalistiky.

Dovednosti a vlastnosti, které můžete do životopisu k doplnit:

✔  Pozitivní osobnost s výbornými organizačními a koordinačními schopnostmi
 
  Zkušenosti s náborem, psaním inzerátů, vedením pohovorů a tvorbou adaptačního procesu
 
  Umím školit odborné i softové dovednosti a vytvářet školící materiály
 
  Profesionální vystupování a velmi dobré komunikační dovednosti

✔  Analytické schopnosti - umím kvalitně vyhodnocovat výstupy a aplikovat je do praxe
 
  Smysl pro detail, důslednost - ráda si věci pohlídám až do úplného konce
 
  Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost - pokud něco slíbím, tak to splním
 
  Co neumím, to se ráda naučím

Obchodní pozice

Pohybuji se v obchodním prostředí a to i na mezinárodní úrovni. Dokážu dobře identifikovat obchodní příležitost. Mé odborné znalosti mi pomáhají vybrat pro klienta to nejlepší řešení a následně zrealizovat oboustranně výhodný obchod. Práce pro mě představuje příležitost seberozvoje, mé nadšení bývá nakažlivé. Rád pracuji v týmu. Jsem optimista se silnou touhou po změně a novotách.
Jsem ráda oporou ostatním a mám silný smysl pro povinnost. Nasbírala jsem zkušenosti v oblasti zákaznického servisu a prodeje po telefonu. Dokážu dobře identifikovat obchodní příležitost. Zákazníkům umím naslouchat a vyřešit i případné nesrovnalosti k vzájemné spokojenosti. Jsem profesionál, na kterého se můžete spolehnout.

Projektový management

Jsem zkušená projektová manažerka v oblasti správy nemovitostí. Mám dobré znalosti trhu a umím vyhledávat vhodné investiční příležitosti. Mezi mé silné stránky patří strategické a provozní řízení. Ve svém jádru jsem napůl podnikatelka a napůl analytička. Projekty ráda dotahuji. Věci dokážu popohlnat přesně tam, kde je potřeba tak, aby se veškeré procesy zefektivnily a nestály na zbytečné administrativě. Díky tomu se mi daří dosahovat rychlých a praktických výsledků.

Produktový management

Za svou kariéru jsem nasbíral zkušenosti v oblasti retailového bankonkovnictví a IT. Zajímám se o nové technologie. Neustále sleduji potřeby zákazníků a přemýšlím, co se dá udělat lépe, aby se zvýšily tržby i klientská spokojenost. Dokázal jsem, že dokážu dotáhnout i složité projekty. Rád pracuji v dynamickém prostředí. Vždy jsem radši, když mám více práce, než se někde nudit.
Jak uspět na pracovním pohovoru ebook ke stažení

Pracovní pohovor otázky a odpovědi

Čeká vás pracovní pohovor a nechcete nic podcenit?

Do 46 stran jsme pro vás sepsali všechny záludné otázky, s kterými se na pohovoru běžně setkáte.

V ebooku najdete vysvětlení, proč se vás na to ptají a jakou očekávají odpověď. Poradíme vám také, jak si říct o požadovanou mzdu.