Trh práce se velmi dynamicky vyvíjí a s novými technologiemi a postupy se mění nejen pracovní náplň lidí ve firmě. S novou dobou přichází i zcela nové pozice. Když pak po letech při hledání práce opět otevřete jobs.cz, nestačíte se divit, co na vás vyskakuje za prapodivné názvy pozic.
Proto jsme pro vás vytvořili seriál „KDO CO DĚLÁ“, ve kterém vám budeme postupně představovat vybrané pozice. Dneska se podíváme na to, co dělá Office manager a Back office specialista.
V dnešním moderním firemním prostředí hraje Office manager důležitou roli v udržování plynulého provozu a efektivního fungování kanceláře. Office manager/ka je takovou pravou rukou, která má na starosti koordinaci a organizaci různých administrativních aspektů, které jsou klíčové pro efektivitu celého týmu. Pracovní náplň zahrnuje správu kancelářských zásob, organizaci pracovních prostor, řízení komunikace mezi odděleními, zajištění plynulého toku informací a koordinaci setkání a událostí.
Průměrná mzda se může lišit v závislosti na regionu a velikosti společnosti, ale obecně lze očekávat konkurenceschopný plat. V České republice se průměrná hrubá měsíční mzda Office managera pohybuje zhruba mezi 35 000 až 60 000 korunami. Podrobnosti o průměrné mzdě zde.
Back office specialista je zodpovědný za hladký chod všech operací, které se odehrávají za oponou, zajišťující, že všechny administrativní, finanční a organizační procesy probíhají bezchybně. Jeho pracovní náplň zahrnuje správu databází, zpracování transakcí, sledování plateb, komunikaci s externími partnery a podporu interních týmů.