„Zpracujte komplexní marketingovou strategii a včera bylo pozdě!“ Ano, i takto se dá s trochou nadsázky shrnout zadání od některých firem. Na sítích nenajdete marketingovou skupinu, ve které by se minimálně jednou týdně někdo nerozčiloval nad procesem výběrového řízení pro marketingové pozice.
Všichni se asi shodneme, že by měla být formální i časová náročnost zadání přiměřená pozici, o kterou se ucházíte. Zpracování praktického úkolu je stále nejefektivnější způsob, jak si ověřit, že kandidát opravdu splňuje požadavky. Zároveň získá konkrétnější představu o své pracovní náplni. Kolik úkolů a kolik času je moc a kolik je málo, nechám na individuálním zvážení. Někdo úkolem rád stráví dvě hodiny a úkol bude vnímat jako možnost si něco vyzkoušet, jinému by 15 minut přišlo jako promarněný čas.
O úkolech zaslaných před pohovorem se můžeme pobavit někdy příště, dnes se podíváme, na se všechno se vám mohou ptát na pracovním pohovoru pro marketingové pozice.
Pracovní pohovor pro marketingové pozice se může lišit v závislosti na pozici a společnosti, ale následující informace vám mohou poskytnout obecný náhled na to, co můžete očekávat a jak se na pohovor připravit.
Pro přípravu na pracovní pohovor pro marketingové pozice doporučujeme přemýšlet o vašich zkušenostech, dovednostech a úspěších v oblasti marketingu. Dále se zaměřte na komunikaci s náborářem a připravte si otázky, na které byste chtěli odpovědět a ukažte své schopnosti v praxi.
Přejeme vám hodně štěstí, ať na pohovoru pořádně zaválíte!